Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Δ. Βερύκιος στον Alpha 9,89: Ο Καρχιμάκης δεν έκανε λεφτά από την πολιτική

Κατά τη διάρκεια της εκπομπής τους στο ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 9,89 οι δημοσιογράφοι Δήμος Βερύκιος και Πέτρος Κουσουλός αναφέρθηκαν-μεταξύ άλλων- στην πολιτική πορεία και στάση του Μιχάλη Καρχιμάκη.

Παρατίθεται απόσπασμα της εκπομπής.

Π. Κουσουλός: Χθες είχαμε την επαναφορά του Γιώργου Παπανδρέου. Εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία λέει ότι αυτά τα οποία έλεγα εγώ το 2011 για διαφθορά και διαπλοκή τα είπε το 2015 ο Τσίπρας. Μόνο που τότε εμένα μου συμπεριφέρθηκαν λες και ήμουν ο υβριστής της Ελλάδας και στον άλλο επιφυλάσσεται υποδοχή λαϊκού ήρωα.


Μην «αδειάζουμε» το Γιώργο.  Κι ο Γιώργος είχε κάνει κινήσεις τότε. Ο θεσμός της εισαγγελίας για τη διαφθορά επί πρωθυπουργίας του Γιώργου έγινε.

Δ. Βερύκιος: Ίσα ίσα. Και εγώ ήθελα να μπει στη Βουλή το Κίνημα. Και ο Παπανδρέου με το Μηχανισμό Στήριξης έβαλε τις βάσεις. Είναι και ο Καρχιμάκης ο οποίος έχει μιλήσει για τις τράπεζες και τη διαφθορά.

Ο Μιχάλης Καρχιμάκης τόσα χρόνια δεν έκανε ούτε λεφτά ούτε περιουσίες μέσα από την πολιτική. Που εδώ υπάρχουν πολιτικοί στα σαλέ της κεντρικής Ελλάδας που κάθονται στα χειμερινά ανάκτορα και κάνουν σολάριουμ στο χιόνι. Πρώην υπουργοί κάθονται τώρα στα σαλέ στο χιονοδρομικό κέντρο της Αράχωβας. Αυτοί όλοι δεν πρέπει να ελεγχθούν; Η λίστα Νικολούδη δεν έχει πάνω από 1000 ονόματα πολιτικών;  Και προς τιμήν του ο Γιώργος Παπανδρέου τα έλεγε αυτά.

Και ο Καρχιμάκης τα έλεγε αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου