Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Μιχάλης Καρχιμάκης :Ουδέποτε βρέθηκαν έγγραφα της ΕΥΠ στη κατοχή μου - Ουδέποτε κατέθεσα εγγύηση 1εκ. ευρώ

Με αφορμή τις διαρροές  και τον  παραλληλισμό  που γίνεται μεταξύ των εγγράφων που έχει στην διάθεση του  πρώην  υπουργός κ. Πανούσης με  την υπόθεση της τότε δίωξης του Μιχάλη Καρχιμάκη  για   έγγραφα της Ε.Υ.Π που ΔΗΘΕΝ βρέθηκαν στην κατοχή του και την εγγύηση του 1 εκατ. ευρώ που του επιβλήθηκε. 

Ο Μιχάλης Καρχιμάκης προχώρησε στην εξής ανακοίνωση.

«Θέλω να διευκρινίσω και να αποκαταστήσω την απόλυτη και μοναδική αλήθεια .

1)Ουδέποτε  από την έρευνα που διενεργήθηκε σε μένα βρέθηκαν έγγραφα  της ΕΥΠ, και αυτό το αναφέρει και ο ίδιος ο αρμόδιος ανακριτής.

Το μόνο που βρέθηκε ήταν έγγραφο του στρατού, όταν ήμουν κοινοβουλευτικός υπεύθυνος άμυνας που υπό την θεσμική μου ιδιότητα κατέθεσα νομίμως με ερώτηση μου στην βουλή,επισημαίνοντας, την αγωνία κάποιων στελεχών των Ε.Δ για να μην θρηνήσουμε νέα θύματα  μετά την πτώση του ΣΙΝΟΥΚ και επί του οποίου θεσμικά απάντησε δημόσια ο αρμόδιος υπουργός όπου εκ της δημόσιας και  εκτενούς  απαντήσεως του στην βουλή δεν είχε απόρρητο χαρακτήρα .

2)Ουδέποτε κατέθεσα εγγύηση  1 εκατ. ευρώ.

Η τότε σκανδαλώδης και ατυχής εγγύηση του 1 εκατ. ευρώ που επιχειρήθηκε να επιβληθεί,απεσύρθη  ολοσχερώς σε λίγες μέρες αργότερα λόγω του παραλόγου και του ασύμβατου χαρακτήρα της.

Καλό λοιπόν θα είναι να υπάρχει η δέουσα προσοχή από  όσους ατυχώς επιχειρούν να διοχετεύσουν  κάποια δεδομένα για το πρόσωπο μου μη ανταποκρινόμενα στην περίσταση».

ΠΗΓΗ: το κουτί της Πανδώρας





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου